Tiden får för fort

Redan fredag imorgon, känns som de va måndag nyss?! Har haft en bra vecka på jobbet, skönt att äntligen vara i form igen och inte va sjuk! Va på kurs idag med jobbet och de vi gjorde största delen va att fika/bensträckarpauser haha men jag klagat inte! Fick massa nya idéer och information så va en toppen kurs alltså :) hon som höll i de va jätteduktig och lyckades hålla allas uppmärksamhet och de är inte lätt att göra de på 20 "fröknar" som är vana att sitta ner 5-10 min per dag annars.
Har tränat 3 gånger denna veckan och imorgon blir de ett pass till, känns så sjukt bra att va igång med träningen, märks att jag inte har fått röra på mig för nu mår kroppen toppen ;)
Öppnar på jobbet imorgon så nu ska jag sova, upp om 6 timmar!

Fin bild på mig och mitt hjärta i skywiewn när vi va i Sthlm förra helgen :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0