2 år med min man idag ❤

Har nästan glömt av att jag har en blogg, skandal! Sitter just nu och kollar på Beck i min ensamhet och dricker varm oboy. Har nämligen inte blivit av med min förkylning utan den har blivit ännu värre nu så har feber och en underbar hosta... Ska vara hemma från jobbet imorgon och tisdag än så länge så får vi se hur de blir resten av veckan. Har haft en jättebra helg även om jag har varit dålig. I fredags va vi ute och firade Amanda som fyllde 20, kommer aldrig glömma den kvällen va helt grymt :D igår låg jag mestadels i soffan och sängen och tyckte synd om mig själv haha och idag va jag och min älskling och tog en fika på torget, ska fira våran 2 års dag nästa helg istället för då hoppas jag att jag är frisk!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0