Underbara helg!

Redan måndag imorgon, helgerna går för fort! Känt mig halvdålig sen i fredagskväll men har börjat gå över nu yeeey så ska snart ut på en pw, har bara tränat en gång denna veckan så kliar i hela kroppen nu! Måste få röra lite på mig.
Ligger just nu i våran nya underbara säng som jag skulle vilja ha med mig överallt, sover som en prinsessa i den med min prins ;) och om 2 veckor kommer våran huvudgavel då den blir hel och ännu bättre :D Imorgon börjar min första inskolning och de ska bli så roligt, hoppas självklart på att de går riktigt bra!
I fredags va jag hos Malin och vi hade maraton och några kilo godis till, hur mysigt som helst och vi började maratonet med grinchen, en julfilm va annars ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0