Converse premiär idag!!

Så underbart väder! Så idag åkte conversen på :D har dock bara sprungit från bilen fram och tillbaka idag så har inte hunnit njuta men va härligt de lilla jag kände, hoppas på likadant imorgon då jag är ute heeela dagen med barnen typ ;) imorgon fyller Mamsen år så idag fixade jag hennes present, typ sådär i sista minuten men tror hon kommer gilla de / den eller det ändå :D
Fick även med mig ett par grymt fulsnygga träningsbyxor från torget, kommer ju inte kunna missa mig på gymmet nu haha fanns linne till oxå men får räcka med färgglada byxor tror jag!
Väntar på min man på gymmet nu, ska städa av lägenheten hemma sen blir de soffan resten av kvällen, som jag längtar efter den!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0