Lördagsmys med min man och bror!

Om en liten stund kommet Tobbe hem till oss, vi ska äta räkor och ha filmkväll :D känns som att de är en söndag idag så underbart att de är lördag!
Har varit och gymmat på förmiddagen, märks att jag har varit borta en del för min kropp dog i solariumet efter passet! Somna efter 4 min och sov tills de stängdes av haha sov som en gris.

Igår va jag och Daniel i danmark, va jättemysigt och de va första gången som vi var utomlands tillsammans höhö ;) Va så sjukt igår, vi åt på resturangen påväg hem och när vi hade fått våran mat så ser vi att vi har satt oss på bord 23 som är vårat datum, fanns 100 bord och 10 var typ upptagna haha va är oddsen? ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0