Blir aldrig som man tänkt sig

Wohoo hallen är färdigmålad, målade även om vårat skoställ från träfärgat till vitt när jag ändå va igång ;)
Åkte till mamma och pappa vid tre tiden, Daniel skulle hjälpa pappa och Tobbe och från halv fyra till halv tio höll dom på så jag fixade maten och efterrätten idag, blev grillat så även pappa fick smaka på min grymma grilltalang, fick godkänt från han med :D mitt mål är att grilla lika gott som morfar, finns ingen som grillar så bra som han gör!
Vid halv tio skulle mamma komma hem från jobbet så jag gjorde en kladdkaka som vi kunde fika med innan vi skulle hem, men då säger Daniel att han tycker att vi ska sova kvar här inatt. Fort som fan slänger jag mig in i bilen för att hinna köra till maxi innan de stänger och sen hem för att hämta grejer. Alltid mysigt att sova här och speciellt när vi inte har bestämt de innan :)
Har gått igenom lite kartonger jag har kvar här och hittade massa roliga skolgrejer, är så glad att jag sparat vissa saker :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0