Julafton 2013

Denna julaftonen har varit sen längsta nånsin, så skönt att den inte va över så fort!! Vart hemma hos mamma och pappa och började med skattkartorna, va riktigt svårt i år ;)
vid två tiden kom mormor och morfar hit så drack vi lite glögg och åt julgodis/pepparkakor innan Kalle började. Åt sedan julbord och åååh va gott de va :D 
Sen öppnade vi julklappar, jag och pappa va nissar i år och de fixa vi så bra så :D fick jättefina julklappar, är så nöjd!!
Fick snyggaste bootsen, kläder, krämer, tofflor och plåtburkar :D Fick oxå en pyjamas som jag fort bytte om till hihi
Sen åt vi ris ala Malta, så sjukt jävla gott!!! Sen blev de soffan framför Svensson Svensson som man ska se varje julafton!! 
Nu sitter jag och myser med Ture men ska strax sova, imorgon ska vi träffas hela släkten och de ska bli mysigt :) 

Fick några trisslotter i morse och då skrapa jag fram detta först, va lite coolt ;)



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0