Onsdag

ååh de är "bara" onsdag idag, har gått och trott att de är torsdag hela dagen idag.. Skönt att de är tvärtom ibland faktiskt så att man hänger med ;)
Är påväg hem från gymmet, haft ett så grymt pt pass med Nina, hela överkroppen mördades så lär va skakis imorgon!! 
När jag kommer hem ska jag pussa på min älskling innan han åker på sin träning, vi går om varandra på vardagarna så får passa på varje minut som vi båda är hemma samtidigt :) 
Tog förresten min andra vaccination för hepatit A idag och de blöder jättemycke, ska de göra de?!? Gjorde inte de efter första sprutan va jag kan komma ihåg :O 
Va så smart så hade en vit tröja efter gymmet oxå så nu har jag plåster och ett tjockt lager papper så att de inte ska komma blod på tröjan hehe

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0