Shot med hostmedicin

har precis tagit mig en redig shot med hostmedicin, kan va de äckligaste man sväljer men susen gör den! 
Har varit en halvdöd människa idag, att jag överlevde dagen utan att falla ihop eller att jag inte ens grät en skvätt är ett under! Lucia firandet med alla barn och föräldrar va så fint, va värt allt slit!!! 
Gottade till det med pannkakor och ris a la Malta när vi kom hem, idag är kalorierna de sista jag har tänkt på och så måste man ha det ibland. Bra att fylla på med massa energi till nästa vecka då jag ska vara frisk och vara tillbaka på gymmet, inte vart där på en hel vecka nu :'( 
Hoppas jag vaknar upp lite bättre imorgon för då ska vi hem till mamma och pappa, saknar dom rätt mycke nu och speciellt nu när jag behöver pysslas om lite extra hehe ❤ 




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0