Måndag

Sitter på pendeln och de va flera månader sen som jag åkte pendeltåg så nu är de helt okej, då uppskattar man bilen mer ;)
Har haft ett grymt bra pt pass med Nina idag, pratat kost, tagit nya mått plus testat rörligheten sen cirkelträning som var görajobbig!! De nya måtten va jättebra, har minskat i fett och ökat i muskelmassa, precis så vi vill ha de :D
Från första mätningen hade jag en ålder på 19 och nu på 2.5 månader har den sänkts till 16, det är ju grymt :D har en kropp som en 16 åring haha!
I cirkelträningen körde jag 2 nya övningar och känner redan av den ena, den va för lår och rumpa aaaaah vill dö varje gång jag sätter mig ner och de lär inte bli lätt imorgon eller onsdag!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0