Oj oj

Shit va längesen da va jag kolla min blogg, hade nästan men bara nästan glömt den :O
Härligt med fredag idag, veckorna går fort nu och de är skönt, jan-april brukar vara dem segaste annars!
Har en galet go träningsvärk idag, körde min första pt timma med Nina igår för att stärka min rygg och få bättre hållning, tränade muskler som jag inte visste att dem fanns igår så mina axlar+rygg har de jobbigt idag hehe
Har hänt en del sen jag bloggade sist, har flyttat till våran egna mysiga lägenhet nu, har fått till de riktigt bra och de ända vi behöver fixa nu är smågrejer till badrummet och en kökslampa :) och lampa lär ta tid att hitta för jag vill ha en krona men Daniel vill ha en annars sorts lampa.. Så jag väntar tills han ger sig hehe ;)
Har även klarat mig från att vara sjuk hela denna månaden om man räknar bort 1 mars hehe men detta verkar bra än så länge, tror jag är immun mot de mesta nu!

Idag efter jobbet ska jag hem till mamma och pappa en stund sen blir de fredagsmys framför gladiatorerna, är ju final ikväll :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0