1 maj

Så underbart att vara ledig mitt i veckan, riktig lyx! Har fått lägenheten städad och fin, skönt att slippa göra de i helgen :) i eftermiddags körde jag ett stenhårt gympass med min pt Nina, är så stolt över att jag klarade allt idag, va när på att spy efter 20 min men återhämtade mig rätt snabbt och körde på resten av passet ;)
allt eller inget, de är mitt motto ;)
Ska börja prata om kost nästa vecka, den delen kommer bli tuffast eftersom att jag kan äta socker på socker typ.. Men har jag fixat träningen såpas bra som jag gör nu så ska jag allt fixa kosten oxå!
Ska alldeles strax lägga mig, så skönt att de redan är torsdag imorgon :D

Ölburken på 1000ml som vi köpte till Tobbe på stena line, hade en överlycklig lillebror :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0