Onsdag 8 maj

Idag fyller min morfar år, grattis morfar :) ska dit i eftermiddag och fira honom, så får även träffa mamma och pappa :) slutar tre idag och då ska jag och Daniel först till torget sen hem den snabbis och fixa oss bara, rätt skönt att slippa stressa iaf. Går magsjuka på jobbet just nu så håller tummar och tår att jag klarar mig, nu när man ska få vara ledig i flera dagar!
Och igår hade vi jordens största spindel på besök i våran hall (på jobbet asså) och jag vågar knappt gå på toa för de är tydligen så kallade vattenspindlar som brukar hålla till inne på just toaletterna... :'( såg även en baoting på trappen i måndags.. Buhuu :(

Tänk att tatuera in denna på underarmen, så jädra snyggt!! Ska dock aldrig göra just denna men ändå ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0