20 november- första målet är klart!!!

Asså jag är så stolt över mig själv, så jävla bra att jag har den viljan för att klara lite mer än de som hjärnan egentligen tror att kroppen inte gör. har nått målen som vi satte i februari och de är tack vare pt timmarna, va skulle jag gjort utan Nina!! 
Idag satte vi upp nya mål, de första målen som var att minska vikten och få bättre hållning är avklarade nu, wohoo :D 
Så nästa mål är att bli starkare i hela kroppen, alltså blir de en hel del styrka framöver då de ska byggas :D 
Kommer ju självklart fortsätta med zumban men lägga mer fokus på muskelgrupperna som ska bli starkare i alla andra träningspass. 
Nu är jag påväg hem och ska slänga i mig en brakmiddag, är hungrig som en varg!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0