En regnig fredag 👍

har rast nu och de ösregnar ute, tycker att de passar bra idag faktiskt för nu blir de mer myskĂ€nsla ;) Ă€ven om de inte hade vart fel med snö.. 
Denna veckan har gĂ„tt lĂ€skigt fort, va nyss tisdag! Har haft fullt upp denna veckan, har bara hunnit trĂ€na EN gĂ„ng och de Ă€r illa!! Imorgon blir de gymmet iaf, lĂ€ngtar ❀❀ đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Idag stĂ€nger jag pĂ„ jobbet sĂ„ Ă€r hemma ikvĂ€ll för glömde ju nĂ„gra grejer igĂ„r nĂ€r vi handla.. Aaah varje gĂ„ng Ă€r de nĂ„got som inte kommer med. Sen ska jag och min man mysa till idol, va sjukt lĂ€ngesen som bara jag och han bara lĂ„g i soffan och kĂ€ka godis en fredagkvĂ€ll❀ 

Charmigaste bilden pÄ oss haha



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0