Superior9 i Scandinavium

precis kommit hem från Scandinavium, kollat på mma för första gången i mitt liv och trodde att de skulle vara värre och råare än vad de va, kan inte säga vad eller varför men tyckte de va grymt idag!! Dock så va de sjukt läskigt på första matchen, tog seriöst 5 sekunder så hade killen svimmat, ingen annan tuppa av som tur va men blev skräckslagen första matchen lixom, dom andra tyckte de va grymt för får man in en knockout är de det bästa man kan få i en match tydligen! Va där med Daniel och hans kompis och hans tjej OCH alla dom 3 tränar mma så ni fattar att jag inte va med helt va..
Och jag måste berätta en så BALL grej va, när alla fighters kommer in har dom valt varsin låt och när näst sista matchen va kommer en av killarna in med lazees låt "rock away" som jag lyssnade på sjukt mycke i nian, har även gjort någon mer grymt låt men kommer inte ihåg namnet MEN de jag vill komma fram till är att efter några sekunder av låten så kommer ju självaste lazee in på röda mattan med killen och kör hela låten, så jävla nice :D
Jag och Daniel har varit tsm 38 månader idag och kunde inte haft en bättre dag, tack älskling ❤

Igår sov Tobbe hos oss så imorse tog vi med han till gymmet, hoppas han har träningsvärk imorgon haha :D

imorgon ska vi städa klart här hemma för hann inte allt idag, sen träffa min saknade Nicolina som jag inte har träffat på år och dar känns de som :( och de blir även en tripp till gymmet, har lyckats klämma in 5 träningar denna veckan vilket är grymt bra och hoppas jag lyckas med de nästa vecka med ;) 

Liter bilder från ikväll :)





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0