Centralen

Usch jag åker med västtrafik 2 gånger i månaden ungefär och jag är glad att se inte är oftare! Bestämmer mig för att ta ett tidigare tåg då dom alltid är sena, stämmer även idag så tur att jag gjorde som jag gjorde! Tåget är alltså sent, de ösregnar (tack för att jag valde de stora paraplyet idag) får stå upp på tåget för dom har bara en jävla vagn och folk tar upp 2 platser var typ fastän dom sitter och glor på oss som står, idioter. 
Sätter mig på bussen som går från centralen till jobbet, bakom mig sitter de en människa som inte har borstat tänderna och älskar förmodligen kaffe för fy faaaaaaan vilken jävla äcklig kaffeandedräkt!!! 
Bra start på veckan, kan bara bli bättre! Ska tänka på västtrafik när jag tränar sen!! 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0