Tisdag 15/4

Idag fuskade jag riktigt ordentligt, åt godis och kollade samtidigt på biggest losers haha 
Är så dum, har köpt hem föööör myyyyyyyycke godis och gömmer de för Daniel så att han inte ska äta på vardagarna utan bara på helgerna. (Vet han att det finns godis hemma så är de oftast slut innan helgen nämligen) Så öppnar jag skålen och trycker i mig typ 200gram godis på typ en halvtimme, va så sjukt gott! Även Danne fick ner några gram choklad haha så har haft en riktig gottetisdag! Kommer ha mycke energi på promenaden imorgonbitti ;) 
Min fina godisskål från mateus, fick den i studentpresent och har använt den varje vecka sen jag flyttade hemifrån :D bara som godisskål, inget nyttigt i den inte! 

Samma tid imorgon så godnatt, snart upp och svettas 😅💦💪



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0