Tisdag 4/2

Idag är det exakt 89 dagar kvar tills jag har nått mitt mål, förhoppningsvis!!! Jag och Daniel har bestämt oss för att gå ut och gå innan frukost minst 5 dagar i veckan och gärna klämma in minst 2 pass på gymmet. Ska även sluta äta sött och först sa vi inget alls men kanske ändrar på de, får se hur sugna man är på något en lördagkväll ;) har nötter hemma som skulle räcka för hela februari bara för att ha något att tugga på till kvällen men där va någon igår och tog redan haha!
Så fram till maj ska vi försöka fixa detta, blir en rätt bra "belöning" då :D 
Jag har klarat mig dessa två dagarna iaf, va på gymmet igår morse och idag va jag ute och gick innan frukost, känns bra än så länge :) 





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0