Måndag 20/1

Och så va redan måndagen över, snart är de fredag ;)
Haft en skön dag på jobbet med massa pulkaåkning, inte många som får betalt av att åka pulka inte :D 
Efter jobbet drog jag till gymmet och körde ett svettigt powerpass som egentligen inte skulle varit idag men dom hade slängt in det, passade perfekt idag då de va sjukt mycke folk på gymmet och jag hatar att knö, brukar va lite folk på vårat gym och de är det som är skönt så man slipper vänta på att maskinerna/vikterna ska bli lediga! 

Har äntligen fått svarat på Malins brev så de ska jag skicka imorgon, vi har börjat skriva brev till varandra nu när hon bor längst upp i Sverige, så de är som när vi va små, då va vi brevvänner och hade typ precis lärt oss skriva haha :D 
Och imorgon ska jag träffa mamma efter jobbet, vi ska antingen simma eller shoppa, känner jag oss rätt vet jag redan nu vad vi gör men har med träningsväskan ändå ;) 

Godnatt ❤ 



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0