Söndag 9/3

Wohoo imorgon är de måndag och nästa vecka blir grymt bra med träningen, missar inget pass som jag vill gå på så de blir asbra :D 
Daniel lärde mig hur man gör squats utan att knäna och ryggen tar skada, visste redan om knäna men inte ryggen så fick till de så jävla bra!! Känns i hela kroppen efteråt och denna gången gör de ont på rätt sätt, TRÄNINGSVÄRK :D
Har varit i kba idag och jag och Tobbe tog en sväng med hans nya bil som är så fet att köra :D sen blev de naturligtvis en sväng till maxi och lite dh :) 
Nu kollar vi film och ska lägga oss om en stund, imorgon blir de gym + Zumba så kommer inte va svårt att gå upp ;) 

Fick dessa av mamma och pappa från när dom va i Sthlm, har letat som ett as efter dom sen i julas så nu är som äntligen mina, TACK så mycke mina fina föräldrar ❤




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0